KLIK KLIK KLIK > BERAMAL DAN DAPAT HADIAH FREE!



Tuesday, November 22, 2011

Game Santai


Hari tu ada nampak satu game,tapi entah siapa pengasasnya .Hari ni jumpa lagi satu game agak menarik tapi 

kali ni Fina edit sikit.

Choose Your month birth


January
aku suka..

February
aku cinta..

March
aku conteng muka..

April 
aku menari dengan..

May
aku kentut depan muka..

June
aku makan coklat dengan..

July
aku dating dengan..

August
aku gigit..

September
aku muntah depan..

October
aku terhantuk..

November
aku belasah..

Dicember
aku terlanggar..







Choose your number of birthday


1.Nenek aku

2.Chelsea

3.Musuh ku

4.Hello Kitty

5.Mak Mertua

6.Awek Cun

7.Handset orang

8.Driver Bas

9.Barbie

10.Kucing Kurap

11.Makcik Kantin

12.Adudu

13.Tok Aba

14.Alien

15.Mangkuk Tandas

16.Serpihan Kaca

17.Gangster

18.Besan moyangku

19.Taylor Swift

20.MakNyah

21.Abang Pondan

22.Bear pakcikku

23.Lori bini jiranku

24.Cicak kobeng

25.Polis

26.Raja Lawak

27.Jiran ku

28.Taik Gajah

29.Binatang Peliharaan ku

30.Justin Bibir Jebir

31.Girlfriend/Boyfriend ku


Warna Feveret


Putih.Sebab aku Gorgeous

Hitam.Sebab aku Gila

Merah.Sebab aku single

Pink.Sebab mak aku suruh

Biru.Sebab aku tak tahan

Hijau.Sebab aku baik hati

Ungu.Sebab aku cemburu

Kelabu.Sebab bomoh suruh

Kuning.Sebab aku suka

Oren.Sebab baru putus cinta

Coklat.Sebab ada anjing nak gigit aku

Lain-lain.Sebab aku Hebat


Choose Your Horoscope

Aries
Saya seorang yang baik dan tak mahir menunjukkan bakat.

Taurus
Sentiasa berusaha menjadi bijak dan pandai

Gemini
Saya suka tiru perbuatan orang tapi saya jujur

Cancer 
Sentiasa terlalu obses namun cepat sedar diri

Leo
Kasut Sukan pun aku bawak waktu tidur

Virgo
Hobi aku banyak namun cita-cita aku muktamad

Libra
Memerhati sekeliling sebelum membuat kesimpulan

Scorpio
Kerja aku menggigit orang je waktu kecik

Sagittarius
Mana-mana je aku pergi mesti aku senyum walaupun dengan MakNyah

Capricorn
Suka tengok wayang dan hiburan serta suka makan bebola ikan

Aquarius
Aku suka kentut dan buat muka selamba

Pisces
Walaupun namanya seakan peace,aku tak suka buat lambang itu sebab ia lambang orang Yahudi@syaitan


GAME INI SUKA2 JE SO JANGAN AMBIL HATI YA! =)



No comments: